To mnie pocieszyliście :? Zobaczymy, jak to będzie... Zastanawiam się czy nie lepiej było zamówić sobie inny, nie firmowy system.. Na szczęście to służbówka Autko odbieram w okolicach świąt, więc dam znać.
mol, to sprawdź to o czym piszemy i daj znać.
Nawigować można jak piszesz, a gdzie kabel to nie wiem, bo nie mam.
Złącze na iPoda jest w podłokietniku, więc MDI pewnie w schowku - ale tu strzelam.
Jak działa, to jest super. Ale zaraz forumowi szpece napiszą, że się nie znam i że to bzdury, bo za 1500 zeta zrobią w aucie high-end, byle u nich go zakładać. Oczywiście oni słyszą różnicę i w ślepym teście przy 180km/h i 4k rpm są w stanie to rozróżnić.
No jaka złośliwość wobec forumowych miłośników car audio Nie jesteś jednak obiektywny pisząc 1500 zeta, bo dochodzi do tego jeszcze cena Bolera a razem to już bodajże 3400 - choć nie jestem pewny kwoty, gdyż śledziłem te sprawy już ponad rok temu. Za 3400 już coś sensownego można zrobić.
Dziwne są też podane przez ciebie kryteria testowe - 180km/h i 4000rpm. Może mamy skrajnie różny styl jazdy, ale ja 130 przekraczam sporadycznie, w czasie wyprzedzania na trasie, zwykle "mknę" koło 1800-2000 na szóstym biegu i wtedy w aucie nie jest wcale tak głośno by nie wychwycić mankamentów firmowego audio. 180 przekroczyłem przez rok jazdy 2.0TDI raz, gdy na długiej prostej sprawdzałem co auto może, przestało przyspieszać przy 211 km/h (wg Maxidota) i choć było głośno to nie było to nic czego by mój system skutecznie nie zagłuszył
Innym aspektem customowego (modne słowo ) CA jest to, że zakłócenia pojawiają się przy o wiele większej głośności niż w systemach fabrycznych. Lubię słuchać muzyki głośno, zwłaszcza klasycznej i gitarowej i z doświadczenia wiem, że przy odpowiadającej mi głośności zarówno stream jak i bolero z firmowymi głośnikami pierdzą jak szalone Może z SS by tak nie było - nie wiem, nie słyszałem. I w ten sposób dochodzę do ostatniej już wady SS jaką mogę wymienić bez odsłuchów. Otóż dzwoniłem do kilku okolicznych (warszawskich i podwarszawskich) dealerów i żaden nie był w stanie nie tylko udostępnić auta do jazdy próbnej z tym systemem ani nawet nie miał w salonie takiego modelu by posłuchać na miejscu. A wydać 1500 pln na sprzęt audio, którego nie mogę przesłuchać przed zakupem? To nie dla mnie.
Wracając jednak do meritum. Dla mnie najważniejsza jest w twojej wypowiedzi druga połowa pierwszego zdania. Jeśli dla ciebie jest super i tobie się podoba to wara innym od tego. Po to się robi w aucie audio inne niż kaseciak i dwa pierdzące głośniki, żeby się podobało temu kto nim jeździ. Kropka. Natomiast pierwsza część pierwszego zdania nie powinna mieć miejsca. Nie bardzo rozumiem jak firma może montować jakby nie patrzeć dość prestiżowy produkt, kasować za niego hajs a potem nie umieć powiedzieć dlaczego działa raz na 10.
Nie jesteś jednak obiektywny pisząc 1500 zeta, bo dochodzi do tego jeszcze cena Bolera a razem to już bodajże 3400 - choć nie jestem pewny kwoty, gdyż śledziłem te sprawy już ponad rok temu. Za 3400 już coś sensownego można zrobić.
Przy wersji elegance, gdzie na wyposażeniu jest SWING, dopłata do BOLERO to 1500. Nie liczę tego wprost jako kosztu nieudanej inwestycji w SS, bo i tak BOLERO bym wziął - zależało mi na zmieniarce w kokpicie, a czytnik kart SD też fajna rzecz. Początkowo miałem zamówioną zmieniarkę w bagażniku (dealer nie wiedział, że Bolero ma wbudowaną), ale dokopałem się do informacji o Bolero właśnie. Co nie zmienia faktu, że jak wystąpię o zwrot pieniędzy z tytułu rękojmi, to zażądam 3kPLN.
Zamieszczone przez pkacz
stream jak i bolero z firmowymi głośnikami pierdzą jak szalone
Pewnie. Dokładnie to pierdzi nie tyle radio co głośnik. Mnie do SS przekonało to, że podobno, oprócz tego, że lepsze, to ma głośników więcej (takie dostałem info od Skoda GmbH).
Zamieszczone przez pkacz
nie umieć powiedzieć dlaczego działa raz na 10.
No to fakt. Żałuję, że się na to zdecydowałem, bo sprawę mam ciągle w zawieszeniu. Chyba też zaczynam żałować, że nie wziąłem 407ki z JBLem. No, ale Polak zawsze mądr po szkodzie (albo i nie.
Panowie, odebrałem autko z SS i radiem BOLERO.
Mam pod "nutką" ustawienie surround, ale nie widzę equalizera ;-[
W instrukcji obsługi brak informacji n/t obsługi SS ;-[
Jak radio gra cicho to tak jak by wcale nie grało, dopiero odkręcenie na1/3 głośności słychać bass i że "gra" tak że drzwi chcą "wyjść" z auta ;-].
Z uwagi na to że mam TSI to silnika nie słychać więc można cicho posłuchać muzyki bez zakłóceń pochodzących z silnika ;-]
Panowie, odebrałem autko z SS i radiem BOLERO.
Mam pod "nutką" ustawienie surround, ale nie widzę equalizera ;-[
W instrukcji obsługi brak informacji n/t obsługi SS ;-[
Jak radio gra cicho to tak jak by wcale nie grało, dopiero odkręcenie na1/3 głośności słychać bass i że "gra" tak że drzwi chcą "wyjść" z auta ;-].
Z uwagi na to że mam TSI to silnika nie słychać więc można cicho posłuchać muzyki bez zakłóceń pochodzących z silnika ;-]
Jak słuchasz cicho, to niewiele słyszysz. Nie chodzi o to by móc posłuchać cicho bez zakłóceń pochodzących z silnika, ale by móc posłuchać głośno, bez zakłoceń pochodzących z głośników
Co do tego basu, to tak bywa w niektórych aplikacjach. Widziałem kiedyś auto zrobione przez dobrego akustyka ale pod gust klienta (dwa suby, po 4 szesnastki w każdych drzwiach przednich). Gdy w skali 0-35 ustawiło się 12, w wozie nie było basu, gdy 13 waliło tak, zę sie nie dawało słuchać
Komentarz